Zagrebačka županija objavila je natječaj za dodjelu potpora za početak poslovanja poduzetnika u 2025.godini za poslovne subjekte registrirane do 2 godine poslovanja.
Prihvatljive aktivnosti i troškovi:
Nabava (kupnja ili izrada) strojeva, alata i opreme za obavljanje registrirane djelatnosti
Nabava radnih strojeva (viličari, bageri, dizalice i sl.) i skladišne opreme
Nabava informatičke opreme i poslovnog softvera
Izrada/dorada internetske stranice i web shopa prijavitelja
Nabava uredskog i radnog namještaja
Prihvatljivi su troškovi za opremu i usluge za projekte koji se odnose na ovdje navedene prihvatljive aktivnosti.
Prihvatljivi troškovi usluga:
usluge izrade/dorade internetske stranice i web shopa prijavitelja
usluge izrade poslovnog softvera
Potporu je moguće dodijeliti za projekte s iznosom ukupnih prihvatljivih troškova 2.000,00 eura ili većim.
Minimalni pojedinačni trošak za pojedine komade alata, opreme, namještaja ili slično je 200,00 eura.
17.03.2025.
ERSTE - PODUZETNIČKI STARTER
ERSTE – poduzetnički starter
Na temelju poslovnog plana Erste banka nudi kredite za poduzetnike početnike koji posluju kraće od 2 godine. Financiraju se klijenti koji imaju uredno financijsko stanje poslovnog subjekta ali i svih vlasnika i odgovornih osoba, poduzetnici koji nemaju druge poslovne subjekte u vlasništvu (kao povezane osobe) koji su registrirani za istu ili sličnu djelatnost.
Kredit u eurima
Period otplate do 60 mjeseci
Otplata u mjesečnim ratama
Troškovi obrade kredita 1%
Obavezno dostavljanje dokaza o namjenski utrošenim sredstvima
Zadužnice kao instrumenti osiguranja
Podrška Erste banke na svakom koraku
Prilikom dobivanja negativno ocijenjenog plana, najvažnije je kvalitetno prosuditi dali se žaliti na takav plan ili predati novi dorađeni plan.
Kod žalbe na plan slobodni ste priložiti sve potvrde koje ste zaboravili priložiti ili sve dokaze o novonastalim činjenicama. Također slobodni ste doraditi plan u svim elementima. Prema tome, bitne razlike između žalbe i predaje novog plana nema, osim što se na obradu žalbe sigurno čeka duže nego kod ocjenjivanja novo dostavljenog plana, ali kod novog ocijenjenog plana kao rezultat dobijete opet samo tablicu sa bodovima (ukoliko je ponovno negativno ocijenjen) dok kod obrade žalbe dobijete odgovor sa točno utvrđenim nedostatcima u planu. Također, vodite računa da ocjenjivanje plana puno ovisi i o savjetniku koji ga ocjenjuje, te prema tome, žalba ili novi plan mora biti napisana jasno i razumljivo upravo kako bi sam savjetnik shvatio namjeru vašeg budućeg poslovanja, njegovu učinkovitost i održivost.
Vođenje paušalnog obrta; savjetovanje vezano uz poslovanje obrta ili drugog poslovnog subjekta – j.d.o.o., OPG, SOPG ili Udruga;
Od same pripreme dokumentacije po osnivanju, ishođenje potrebnih dozvola, licenci i ostale slične dokumentacije, rješavanja određene problematike pri različitim institucijama do pripreme dokumentacije za bespovratna sredstva po javnim natječajima gradova/županija ili ministarstava.
Za Vas pratimo sve vrste natječaja od europskih fondova, procjenjujemo prihvatljivost Vašeg projektnog prijedloga, te vršimo prijavu projektne dokumentacije za Vaš poslovni subjekt. U uslugu je uključeno i praćenje rezultate te sama provedba projekta.
Jeste li znali?
Obvezna dokumentacija koju morate imati u paušalnom obrtu je rješenje o upisu u obrtni registar, obrtnicu, prijavu u registar poreznih obveznika, prijavu na mirovinsko, izdane račune, interni akt o fiskalizaciji, interni akt o blagajničkom maksimumu, bankovne izvode i ostale dokumente ovisno o djelatnosti;
Doprinosi za paušalne obrtnike u 2025.godini iznose 262,51€;
Minimalna bruto plaća direktora u 2025.godini iznosi 1.168,70€;
Porezni prag za ulazak u PDV iznosi 60.000,00€;
Udrugu mogu osnovati najmanje 3 osnivača.
Jeste li znali da je kamata kredita i zajmova vrlo mala u odnosu na kredite koje nude banke?
Upravo HBOR kredit možete dobiti po kamati od 0,8% na rok otplate do 10 godina sa počekom od čak 12 mjeseci.
Naša usluga pripreme i prijave dokumentacije nudi analizu prihvatljivosti zahtjeva – jer nećemo Vas savjetovati kako bi pripremali dokumentaciju koja nije prolazna, već ćemo zajedno s Vama pronaći rješenje da upravo Vaš zahtjev bude realiziran.
Za Vas pratimo objavljene natječaje iz EU fondova, vršimo prihvatljivost Vašeg projektnog prijedloga za pojedini objavljeni natječaj, te pripremamo dokumentaciju i prijavljujemo projekt. Prema odobrenom projektu isti u suradnji sa Vama provodimo, osiguravajući na taj način njegovo zakonito djelovanje sukladno svim uvjetima natječaja.
Osnovne informacije natječaja:
Trajanje poziva: 10.03.2025. – 28.04.2025. u 11.00 sati
Raspon iznosa sredstava za pojedinačnu dodjelu: 30.000,00 eur – 140.000,00 eur – 85% prihvatljivih troškova
Prihvatljivi kroisnici: Novoosnovana poduzeća do 60 mjeseci identificirani tematskim područjima S3
Tematska područja S3
Personalizirana briga o zdravlju
Pametna i čista energija
Pametan i zeleni promet
Sigurnost i dvojna namjena - svijest, prevencija, odgovor, sanacija
Održiva i kružna hrana
Prilagođeni i integrirani proizvodi od drva te
Digitalni proizvodi i platforme
Uvjeti prijavitelja:
Poduzeće mora biti osnovano najmanje 30 dana prije predaje projekta
Poduzeće mora imati 1 zaposlenu osobu
Razina tehnološke spremnosti inovativnog proizvoda između TRL 5 – TRL8 (razina tehnološke spremnosti inovativnog proizvoda u trenutku predaje projektnog prijedloga)
Trajanje projekta: 24 mjeseca - u tom razdoblju mora završiti
Prihvatljive aktivnosti:
1. Razvoj inovativnog proizvoda
Prihvatljive aktivnosti mogu obuhvaćati sljedeće:
Daljnji razvoj tehnološke spremnosti proizvoda, uključujući testiranje, demonstraciju i ugradnju testnih rezultata u završni proizvod te optimizaciju,
Prijenos tržišno primjenjivih tehnoloških rješenja, znanja i iskustava (transfer znanja i tehnologije) uključujući povezane savjetodavne usluge i osposobljavanje djelatnika,
Reviziju studije izvedivosti,
Dizajn proizvoda s ciljem prilagodbe proizvoda zahtjevima tržišta,
Zaštitu i upravljanje predmetnim intelektualnim vlasništvom, uključujući prijave za priznanje prava i provođenje postupka za priznanje prava intelektualnog vlasništva i izradu strateškog plana zaštite i upravljanja intelektualnim vlasništvom.
Pripremu proizvodnje i ulaganje u probnu proizvodnju, nulta serija.
2. Priprema lansiranja proizvoda
Prihvatljive aktivnosti mogu obuhvaćati sljedeće:
Izradu marketinškog plana i reviziju poslovnog i marketinškog plana,
Istraživanje i testiranje tržišta za inovaciju,
Verifikaciju analize tržišta i/ili tržišne potrebe,
Prilagodbu korisničkim potrebama (može uključivati i certifikaciju, standardizaciju ili skaliranje sustava povezanima sa svrhom projekta)
Operativne marketinške aktivnosti izravno vezane uz komercijalizaciju rezultata istraživanja i lansiranje proizvoda na tržište (može uključivati izradu internetskih stranica i oglašavanje),
Pripreme za sljedeći ciklus investiranja i privlačenje dodatnih sredstava financiranja (može uključivati i sudjelovanje na relevantnim sajmovima i B2B sastancima povezanima sa svrhom projekta).
Prihvatljivi troškovi
Nabava instrumenata i opreme
Troškovi plaća osoblja
Troškovi pristupa digitalnim platformama
Troškovi vanjskih usluga (30% ukupne vrijednosti projekta)
Troškovi za provedbu aktivnosti istraživanja i analize tržišta
Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga, nabave, te vođenja projekta
Dokazi
Dokaz o iskazanom interesu tržišta
Pismo namjere investitora
Dokaz razine tehnološke spremnosti
Potvrda o radnopravnom statusu
Dokumenti za izračun bruto plaće
Obrazac DOH/PO-SD i sličnoPrimjer uspješno odobrenog projekta https://eufondovi.gov.hr/poziv/?id=b598ce04-7318-48b5-94fa-e6725ae47e38
*Na linku se možete prijaviti i pogledati na koji način izgleda projekt.
Na dnu stranice izabrati PRIJAVI SE NA POZIV
Kod poziva za pretragu PK.1.1.08